Zobacz temat

 Drukuj temat
Nowy mod?
Mokry
Sorki za temat ale muszę przyciągnąć uwagę Lol Tzn nie jest on do końca sprzeczny z założeniem ale niczego nie chce obiecywać bo nie wiem jak będzie z chęciami a mam do was jedno pytanie tylko dobrze się zastanówcie jeżeli chcecie aby było trudniej w grze zwiększone obrażenia u wroga itp. i tutaj pojawia się pytanie co do budynków otóż mogę zrobić coś takiego że do budowania poszczególnych budynków będzie potrzeba 2x tyle surowca ile było wcześniej (jak na farmę było 3 gliny to będzie 6) i tu moje pytanie do was czy takie coś ma sens bo nie wiem czy będzie to utrudnienie czy bardziej będzie denerwowało ludzi bo spowolni to całą rozgrywkę a jestem ciekawy waszych opinii dajcie znać co o tym sądzicie Lol
 
SanTiago
Mnie by to denerwowało Pokazuje język Ale zwiększyłoby to realizm gry Uśmiecha się

To ja, Cesarz, jakby ktoś nie wiedział Puszcza oczko
Gdzie jeszcze można mnie znaleźć?
Youtube
https://www.youtu...AKuS4lOBWA
TheModders
http://themodders...le;u=14807
World of Players
http://forum.worl...52-Germano
Forum Soulfire
http://soulfire.w...user=15991
Bractwo Spolszczenia
http://bractwospo...mp;uid=250
Forum TaleWorlds
https://forums.ta...on=profile
Jak chcesz mnie dodać na Steamie, śmiało:
https://steamcomm...055085219/
 
Ingvar
Stworzyłem temat parę miesięcy temu odnośnie modów, sam podałem propozycję zwiększenie wymagań surowcowych dla budynków Uśmiecha się

chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Mokry
A to nie zauważyłem Lol i jak większość pisała?
 
Neptun
Fajnie by było podnieść zapotrzebowanie na surowce x10 i "żywotność" budynków x10
Budynki stały by się bardziej cenne, i była by większa satysfakcja jak burzymy komuś koszary Pokazuje język
 
Maurycy
Mi szczerze to różnicy nie zrobi. Ja zaczynam taką eksploatację surowców że łysa mapa po mnie zostaje
 
Jozenkow
to by zmieniło rozgrywkę do której jestem przyzwyczajony, ja jestem na nie

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Ingvar
Zapraszam do lektury i komentowania Uśmiecha się

http://culturesna...ead_id=880

Edytowane przez Ingvar dnia 10-11-2016 01:56
chinaboy963 (17.09.2012 - 24.07.2014)
Berserker_PL (24.07.2014 - 5.09.2016)
Ingvar (5.09.2016 - ?)
 
Proszak
Ja bym podniosl hp budynkom pod wzgledem ich solidnosci.
Zawsze uwazalem ze wieze obronne sÄ… zbyt liche powinny byc w tej najmocniejszej grupie. Na rowni z koszarami
x2
 
MysteriousPL
Ja uważam że najmocniejszymi budynkami powinny być kwatery główne. Wieża czy to poziomu 1 czy 2 nie pomieści ogromnej ilości ludzi podczas ataku nieprzyjaciela i stanu obrony
 
Mokry
Hp poszczegówlnych budynków da się zrobić
 
Mokry
Czytałem to ale tam jest trochę pszesada z niektórymi rzeczami co wy byście tam pozmieniali to już by nie był stary dobry cultures Lol ale no mnie intereseują tylko te budynki reszta to suprice będzie zrobiłem tylko to co umiałem zrobić także no o ile wgl będzie pragnę dodać zrobiłbym jeszcze jedną rzecz ale to Remika mi trzeba do pomocy hehe
 
AdamWladam
Jestem za.

Słońce wtłacza moc życiodajną w ziemię
I ją zawija w złociste pierścienie
Słońce i cebula podobne do siebie.
Bo cebula ziemskim słońca jest wcieleniem

Jam jest cebula, jam słońce z ziemi zrodzone
Zapłaczcie gdy Me kręgi będą obnażone.
 
Emil
Według mnie powinna istnieć budowa kamiennych murów, lecz za odpowiednią kwote (np. 1 kawałek za 8 odrobionego kamienia)

W kupie siła, kupa śmierdzi, kupy nic nie ruszy!

Discord: stachummv
 
Ares
Racja, bo, np. u Franków te drewniane wyglądają tak jak wyglądają czyli [CENZURA]
 
halk6000
Rozwalony a jakby dodali budowę wulkanów w edytorze map i na mapach ?
działał by na zasadzie suporta surowców i klęsk żywiołowych
-podpalał by budynki ,powodował trzęsienia
-robił lawe na jakiś czas po ostygnięciu zastajemy więcej nieobrobionego surowca tam gdzie lawa się lała (randomowo)
- na cywili by lawa nie działała bo by było za trudno ale niebezpieczne rejony za więcej cennego żelaza czy złota by było przydatne a wy jak uważacie ?
 
halk6000
Rozwalony a jakby dodali budowę wulkanów w edytorze map i na mapach ?
działał by na zasadzie suporta surowców i klęsk żywiołowych
-podpalał by budynki ,powodował trzęsienia
-robił lawe na jakiś czas po ostygnięciu zastajemy więcej nieobrobionego surowca tam gdzie lawa się lała (randomowo)
- na cywili by lawa nie działała bo by było za trudno ale niebezpieczne rejony za więcej cennego żelaza czy złota by było przydatne a wy jak uważacie ?
 
Jozenkow
yyy nie Rozwalony

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
 
Ares
To łatwiej będzie stworzyć nową grę niż to wszystko wprowadzić ;/
 
Przejdź do forum: