Zobacz temat

 Drukuj temat
Aktualizacja cultures - ciÄ…g dalszy
Jozenkow
Balans broni i pancerzy po paru testach:

media.discordapp.net/attachments/499940064537739264/572141691658698762/unknown.png

Dodałem bardzo wytrzymały mur kamienny do budowy tak jak inne budynki:

i.imgur.com/c1cY3xC.png

i.imgur.com/ZcjWGU0.jpg

Ale kosztem tego musiałem zwolnić miejsce w drzewku technologicznym, padło na garncarnie 3. Przeniosłem możliwość produkcji naczyń do garncarni 2, myślę, że to aż tak nie wpłynie na rozgrywkę. Na prośbę proszaka przeniosłem teksturę "trójki" do garncarni 2, a "dwójki" do jedynki. Czyli finalnie zachowane są tekstury oryginalnej garncarni 2 i 3, a budynku garncarni 1 nie ma w gierce.

i.imgur.com/DZrVWyw.png

Wraz ze zmniejszeniem obrażeń do budynków postanowiłem też zwiększyć wytrzymałość budynkom w zależności od ich budowy, tj farma, studnia mają o wiele mniej wytrzymałości od takiego browara, który jest masywny i jest zbudowany z kamienia, cegieł.
Bardzo dużą wytrzymałość zyskały budynki typu koszary, wieże obronne, mury, a kwatera główna to już w ogóle. Tak samo innym nacjom - franków budynki są najmocniejsze, z kolei namioty saracenów najsłabsze.
Magazynom, koszarom, kwaterze i wieżą zwiększyłem pojemność na towary. Do wież obronnych dodałem slot na żywność i miód pitny, tak aby żołnierze nie musieli opuszczać warty

i.imgur.com/VeLIkSZ.png

Wzmocnienie struktur obronnych miało na celu zmienienie rozgrywki z szybkiej i ofensywnej na bardziej defensywną. Żeby nie przesadzić to zwiększyłem zasięg i obrażenia katapult do budynków przez co będą one podstawą przy oblężeniu. Do kosztu ich produkcji dodałem 1 żelazo co utrudni ich szybką budowę.

Z innych zmian to dodałem duży statek z tą nową teksturą, nazwałem je z pomocą ingvara Byrding i Karvi. Byrding ma pojemność 70 towarów i 20 ludzi, Karvi 150 towarów i 26 ludzi (przy większej ilości gra się crashowała i to już przy 27, tak jakby 26 było jakąś granicą, szczerze to nie wiem o co chodzi, ale niech zostanie już 26). Zwiększony też ich koszt drewna

media.discordapp.net/attachments/351425235272335362/570525690516996100/unknown.png

Z tego co pamiętam to nieznacznie zwiększyłem też pojemność magazynów w kuźni, fermie bydła i czegoś tam jeszcze. I to raczej wszystko na razie. Innych nacji nie ruszałem. Aktualizacja jest głównie z myślą o wikingach i grze multiplayer.
Jest jeszcze parę rzeczy, które można zmienić.
Jakieś propozycje/opinie odnośnie tego co już zrobiłem?

Edytowane przez Jozenkow dnia 28-04-2019 22:33
x8
 
Agent
duży statek wygląda legitnie
 
Ares
i tak nic z tego nie wyjdzie
 
Rumu
kurła jak ty chyba kozak
 
Mikulus
Duży statek bez cienia wygląda jakby lekko lewitował nad powierzchnią

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
 
Web
Emil
Gratuluje roboty Jozenkow Spoko

Edit: W końcu będą powstania Rozwalony

W kupie siła, kupa śmierdzi, kupy nic nie ruszy!

Discord: stachummv
 
Brainy
Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.

Sami wiecie, że Brainy wie najlepiej.
 
Rumu
Brainy napisał(a):

Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.


to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać

Edytowane przez Rumu dnia 24-04-2019 22:37
x1
 
Agent
Rumu napisał(a):

Brainy napisał(a):

Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.


to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać



Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem.
edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach!

Edytowane przez Agent dnia 25-04-2019 09:15
 
Rumu
Agent napisał(a):

Rumu napisał(a):

Brainy napisał(a):

Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.


to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać



Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem.
edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach!

Poco
 
Mikulus
Rumu napisał(a):

Agent napisał(a):

Rumu napisał(a):

Brainy napisał(a):

Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.


to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać



Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem.
edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach!

Poco

Żeby stworzyć budynek koszar 2 trzeba by było usunąć inny, któryś z już istniejących budynków. A co do grafiki to można by z nacji franków wziąć grafikę, ale troche by to wtedy psuło klimat nationmodu. Ewentualnie zawsze można zajebać grafikę z K&M Rozwalony .
Jednak też nie wiem po co to by miało być.

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
 
Web
Rumu
Mikulus napisał(a):

Rumu napisał(a):

Agent napisał(a):

Rumu napisał(a):

Brainy napisał(a):

Nie wiem czy będzie to w twoim zasięgu, ale ciekawym balansem byłoby dodanie trybu obronnego do budynku koszar.


to jest już w Każdym modzie jak remik dał rade to czemu niby juzek ma nie dać



Dobrym pomysłem byłoby, żeby koszary dostawały tryb obronny w wyniku ulepszenia budynku.. np w koszcie dwóch wież 2 poziomu... tylko znowu z grafiką byłby problem.
edit: i chwalę słońce za sloty na żarcie i miód w wieżach!

Poco

Żeby stworzyć budynek koszar 2 trzeba by było usunąć inny, któryś z już istniejących budynków. A co do grafiki to można by z nacji franków wziąć grafikę, ale troche by to wtedy psuło klimat nationmodu. Ewentualnie zawsze można zajebać grafikę z K&M Rozwalony .
Jednak też nie wiem po co to by miało być.

i co ci to da tylko wincej roboty a można tylko przenieść koszary z frank moda i jolo
 
Agent
To może po prostu zwiększyć koszt budowy i dodać tryb?
 
Maurycy
Jakby kogoś to interesowało, da się tak dopasować palisadę do muru, że można zrobić bramę w palisadzie, a przez szpary nikt nie przejdzie.
 
Agent
A czy w "nowej wersji" planowana jest zmiana "bugu za szkołą" albo inna forma ujednolicenia tego spornego aspektu gry?
 
Ares
nikt nie ma zamiaru tego usuwać Rozwalony
 
Agent
Ares napisał(a):

nikt nie ma zamiaru tego usuwać xd


Nie mam na myśli usuwania. Też uważam że ten myk ze szkołą nie do końca jest bugiem. Ale odblokowanie prawie wszystkiego po zrobieniu druida to chyba błąd. Kilkakrotne szkolenie garncarza moim zdaniem dobrze, że go expi na poziom wyżej, ale nie czuję jakoś przeobrażenia myśliwego lvl1 w hodowcę po nauczeniu się młynarstwa albo mincerstwa po nauczeniu się dwukrotnym zbierania ziół.
Tak poza tym uważam, że ten zabieg ze szkołą jest celowym zabiegiem twórców.
 
Jozenkow
nawet jeśli bym chciał to nie mógłbym nic z tym zrobić
ps. zaktualizowałem tabelkę z broniami na samej górze

Wydobył mnie z dołu zagłady i z kałuży błota, a stopy moje postawił na skale i umocnił moje kroki
x1
 
Mikulus
Agent napisał(a):

Tak poza tym uważam, że ten zabieg ze szkołą jest celowym zabiegiem twórców.


Gdyby to było celowe to twórcy napisaliby o tym w instrukcji .pdf dołączonej na oryginalnej płycie oraz zostałoby to użyte w samouczkach.

Bo oto ciemność okrywa ziemię i gesty mrok spowija ludy, a ponad tobą jaśnieje Pan, i Jego chwała jawi się nad tobą.
 
Web
Przejdź do forum: