: Culturesnation Mod

Download > Mody, Patche i inne > Culturesnation Mod

Culturesnation Mod 1.3.1


Najnowsza wersja: CNMOD 1.3.1 (14.07.2025)

LISTA ZMIAN / CHANGELOG: https://docs.goog...sp=sharing

Available in: Polish, English, German, Russian

Have fun Uśmiecha się
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Kalendarz
Joz
July 14 2025 17:58:09
Pobrań
Ilość pobrań: 68519
Informacje
Wersja: 1.3.1

Pobierz:
Pobrań:
(580 MB)

Komentarze

#71 | Mikulus dnia July 09 2020 17:50:07
Nie jestem pewny, ale uruchomienie gry w trybie zgodności z Windows XP może pomóc.
Rozdzielczość możesz spróbować zmienić ręcznie wchodząc w lokalizację Saves/opt_glob.ini i zmieniając liczby w dwóch pierwszych linijkach pliku.
Możliwe że twórca modyfikacji Jozenkow zna jakieś lepsze rozwiązanie tego problemu.
#72 | Wpierdolo dnia August 09 2020 16:16:12
Nie wyświetlają mi się kampanie, w menu w miejscu gdzie powinny być kampanie gra wyświetla tylko puste ikony można to jakoś naprawić?
#73 | Joz dnia October 05 2020 16:08:21
mod nie ma w sobie kampanii z oryginalnej gry, posiada autorską kampanie saracenów i wiele fabularnych map dla jednego gracza
#74 | Entenium dnia November 02 2020 21:45:12
Czy tylko ja nie mogę korzystać z frakcji (budowanie)
#75 | Joz dnia November 05 2020 12:27:26
ta
#76 | Crassis dnia February 23 2021 21:34:27
Dodaj nowy link
#77 | Silver Dragon dnia July 24 2025 20:10:26
W jaki sposób z technicznego punktu widzenia udało wam się naprawić problem sterowania większą liczbą jednostek?

Czy udało wam się naprawić problem crashowania edytora lub macie pomysł jak to naprawić?
#78 | Mikulus dnia July 25 2025 12:38:13
To zasługa naszych zagranicznych kolegów z którymi współpracujemy na Discordzie: Tyrannicy, Basssiiiego oraz Siguzy (znanego jako Molt z konwertera który zrobił dekadę temu). Nigdy nie siedziałem w assembly i projektach dekompilacyjnych per se, także nie będę w stanie wejść głęboko w szczegóły, ale jest to w każdym razie ingerencja bezpośrednio w plik exe, nie klasyczna zabawa plikami z liba. W dużym skrócie zwiększone zostały statyczne tablice odpowiadające za przechowywanie danych o jednostkach, a następnie skorygowane zostały do nich wskaźniki. Gdyby mówić o czymś takim w C++'sie, to brzmi to trywialnie prosto do zmiany, ale assembly i kod maszynowy to jednak już większa zabawa. Jakbyś chciał popytać bezpośrednio modderów o więcej szczegółów to zapraszam na Discorda.
#79 | Mikulus dnia July 27 2025 15:42:55
Aaa co do crashu edytora to nie, nie ruszaliśmy nic z tym. Mój guess jest taki, że najprawdopodobniej coś się psuje przy dekompresji plików *.bmd. Według testów Remika sprzed kilku lat gra dekompresuje te pliki za każdym razem gdy chce je wyświetlić, przynajmniej w głównej grze, więc w edytorze może być tak samo. Strzelałbym że coś się źle czyści z pamięcią, gdy trzeba z niej wyładować jedną teksturę landscape i załadować inną, ale to czyste spekulacje.
#80 | tori6 dnia August 26 2025 21:48:01
much love
- tyrannica Niszczy

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 90% [27 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 3% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 3% [1 głos]
Słabe Słabe 3% [1 głos]
Statystyka Łącznie plików: 351
Łączna liczba pobrań: 2732125
Najpopularniejszy plik: EgyptMod (NationMod) [ 74954 ]
Najnowszy plik: PIRAMIDA SKARBÓW [ 62 ]