Cookie Control - W związku z nowym prawem Unii Europejskiej jesteśmy zobligowani poinformować, że nasza strona używa Cookies (ciasteczek) do przechowywania informacji np. o tym kiedy się zalogowałeś. Używają tego wszystkie strony w internecie, natomiast obywatele Euro-landu muszą zostać o tym poinformowani drugi raz i kliknąć przycisk \"Akceptuj cookies\".
Nie jestem pewny, ale uruchomienie gry w trybie zgodności z Windows XP może pomóc.
Rozdzielczość możesz spróbować zmienić ręcznie wchodząc w lokalizację Saves/opt_glob.ini i zmieniając liczby w dwóch pierwszych linijkach pliku.
Możliwe że twórca modyfikacji Jozenkow zna jakieś lepsze rozwiązanie tego problemu.
To zasługa naszych zagranicznych kolegów z którymi współpracujemy na Discordzie: Tyrannicy, Basssiiiego oraz Siguzy (znanego jako Molt z konwertera który zrobił dekadę temu). Nigdy nie siedziałem w assembly i projektach dekompilacyjnych per se, także nie będę w stanie wejść głęboko w szczegóły, ale jest to w każdym razie ingerencja bezpośrednio w plik exe, nie klasyczna zabawa plikami z liba. W dużym skrócie zwiększone zostały statyczne tablice odpowiadające za przechowywanie danych o jednostkach, a następnie skorygowane zostały do nich wskaźniki. Gdyby mówić o czymś takim w C++'sie, to brzmi to trywialnie prosto do zmiany, ale assembly i kod maszynowy to jednak już większa zabawa. Jakbyś chciał popytać bezpośrednio modderów o więcej szczegółów to zapraszam na Discorda.
Aaa co do crashu edytora to nie, nie ruszaliśmy nic z tym. Mój guess jest taki, że najprawdopodobniej coś się psuje przy dekompresji plików *.bmd. Według testów Remika sprzed kilku lat gra dekompresuje te pliki za każdym razem gdy chce je wyświetlić, przynajmniej w głównej grze, więc w edytorze może być tak samo. Strzelałbym że coś się źle czyści z pamięcią, gdy trzeba z niej wyładować jedną teksturę landscape i załadować inną, ale to czyste spekulacje.